Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Patrick Dort - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Patrick Dort - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver

Door: patrickinafrika

Blijf op de hoogte en volg Patrick

13 Oktober 2010 | Nederland, Zeewolde

Jaja en dan is het bijna zo ver!
nog 3 nachten slapen en dan begin voor mij me "Grote" avontuur!
Normaal houd het bij mij al snel op na 10 dagen vakantie dan heb ik het meestal helemaal gehad!
maar nu ik met een ander doel weg ga heb ik het idee dat ik het een stuk langer ga volhouden! lekker de hele dag druk zijn en mensen proberen dingen te leren.
Ik denk dat de tijd daar vliegt voral omdat het maar van half 7 tot half 7 licht is!
ben zelf zeer benieuwd hoe het daar is maar ben echt voorbereid op alles! 3 koffers vol met spullen moet genoeg zijn dacht ik zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Afrika

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2010

Update!

23 Oktober 2010

Weekend!

21 Oktober 2010

Eindelijk 2 "rustige"dagen

20 Oktober 2010

De ene verbazing na de andere

19 Oktober 2010

eerste paar foto's
Patrick

Actief sinds 12 Okt. 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 11533

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2010 - 03 November 2010

Afrika

Landen bezocht: