eerste paar foto's - Reisverslag uit Kandi, Benin van Patrick Dort - WaarBenJij.nu eerste paar foto's - Reisverslag uit Kandi, Benin van Patrick Dort - WaarBenJij.nu

eerste paar foto's

Door: patrickinafrika

Blijf op de hoogte en volg Patrick

19 Oktober 2010 | Benin, Kandi

• 20 Oktober 2010 - 21:24

Hans En Frieda:

Hoi Patrick, leuk dat je het zo naar je zin hebt. Wij zijn jaloers op jullie, zouden er ook graag zitten. Hou ons op de hoogte we volgen jullie op de voet. Iedereen de hartelijke groeten en tot schrijfs.

• 21 Oktober 2010 - 14:10

Shiva:

wat een mooie fotos,het is precies hoe ze hier op tv een afrikaans land schetsen.alleen over die schorpioen daar was ik niet zo blij mee ben blij dat jij er zit en niet ik.Maar goed een hele ervaring voor je zeg,dit vergeet je je leven niet meer.veel plezier verder nog ik hoop dat de aankomende weken voorspoedig en fijn zullen verlopen.groetjes.

• 21 Oktober 2010 - 19:00

Ria:

Hallo Jongen, alles valt 100 procent mee he? Ik ben blij dat je het zo reuze naar je zin hebt.
    Het ziet er allemaal zo kleurlijk uit, echt mooi allemaal. Groetjes je moeder

• 28 Oktober 2010 - 18:25

Lieneke:

Lieve Bram. Pijn in je buik ! Van de loempia's of heb je van al dat snoep geproefd ?

• 02 November 2010 - 20:59

Richard Lokhorst:

he meneer van dort goed bezig zeg , groetjes van die ouwe